Abarth logo
Gl fiat logo
logo-bertone
pininfarinaLogo
FIAT Spider/Coupé Klub Danmark er for alle interesserede i FIATs sports modeller, som ikke længere i produktion, det vil sige alle efterkrigs Spider/Cabriolet, Coupé, og Barchetta.

Klubben udsender løbende nyhedsmails og et trykt Årsskrift sidst på året. Der arrangeres et Årstræf for klubbens medlemmer. Som medlem har du login til den "private" del af siden, hvor der er adgang til medlemsliste, mange artikler, ældre klubblade og årsskrifter, et omfattende teknisk bibliotek m.m.

Klubben er medlem af Motorhistorisk Samråd

FIAT Spider/Coupé Klub Danmark er stiftet den 11. juni 2000, hvor vedtægterne og klubbens oprindelige navn (Fiat Spider Klub DK) blev vedtaget. Navnet er ændret og tilpasset to gange siden, senest på generalforsamlingen i 2021.
Alle med interesse i FIATs Sports biler kan blive medlem. Medlemskab koster 300 kr. om året. Pr. 9. februar 2024 er vi 117 medlemmer.
Indlæg, invitationer og lignende kan sendes til klubbens sekretær og formand: Bendt Schimmell, Stærkindevej 1, Vindinge, 4000 Roskilde.
Ønsker du at blive optaget i klubben, udfyld da venligst denne formular.
Har du nogle oplevelser vedrørende syn af bilen, reparationer eller andet, så send en mail til: m a i l snabela s p i d e r-c o u p e.d k