FIAT Spider/Coupe Klub DK

Generalforsamling 2020

Kære medlemmer

Som det jo er jer alle bekendt, blev årsarrangementet 2020 aflyst på grund af Corona virus. Det var ikke nogen nem beslutning at tage, men set i lyset af, at en meget stor del af vore medlemmer og deltagere er i risikogruppen (alene pga. alder) følte vi en nødvendighed i at træffe denne beslutning.

Når det så er sagt, så er man jo begyndt at lempe på restriktionerne fra folketingets side, med det resultat at vi faktisk vil være i stand til at afholde en fysisk generalforsamling. Bestyrelsen har derfor besluttet at denne i år vil foregå på følgende måde:

Generalforsamling, lørdag 19. september 2020, kl. 10:00
            FIAT Spider/Coupe Klub DK
            Slots Bjergby Forsamlingshus/festhus
            Slots Bjergbyvej 42,
            4200 Slagelse

Her vil klubben være vært ved et lettere morgenbord, som kan indtages under generalforsamlingen. Efterfølgende vil vi kl. ca. 12:00 køre i samlet flok til Næstved Automobilmuseum, hvor klubben betaler entre, samt i løbet af eftermiddagen (kl. ca. 15:00) sørger for en sandwich og en øl eller vand. Herefter vil det stå medlemmerne frit om man har set det hele og kører hjem, eller om man lige skal se det sidste.

Se dagsordnen her: Dagsorden_Generalforsamling_2020.pdf

På bestyrelsens vegne