FIAT Spider/Coupé Klub Danmark "merchandise"

Klubmærke:         FSC logo UB

I 2021 lykkedes det os at få lavet et klubmærke
. Dette mærke blev som det kan ses, til ved at tage et af de mest ikoniske FIAT logoer, tilføje en bjælke i de italienske farver og indføje klubbens navn i den underliggende bjælke.
  Årsagen til at det netop dette FIAT logo blev valgt er, at det blev anvendt allerede i 1921 i form af et skjold med en laurbærkrans rundt om.
Laurbærkransen symboliserede i datiden, sportslige sejre. Denne første udgave af logoet var med hvid baggrund og rød skrift.
  Over de næste 10 år ændredes farverne i skjoldet fra dyb mørkeblå baggrund til lysere blå baggrund, begge med hvid skrift, samt endelig det røde skjold med gullig eller hvid skrift. I 1965 vendte det runde logo tilbage med rød baggrund og hvid skrift, men blev kun anvendt på FIATs biler som havde et sportsligt islæt.  Dette logo anvendtes dermed også på Fiat 124 Sport Spider og Coupé fra modellernes fremkomst, og da klubben her blev stiftet af næsten udelukkende indehavere af FIAT 124 Spider/Coupé udgaver var det nærliggende at anvende dette logo.
  Det var så lidt af en tilfældighed, men vi har altså valgt et logo som er 100 år gammelt og gjort dette til vores klub logo.

mærker

logo bag logo jakke

Mærkerne koster 25 kr./stk + forsendelse

Retro P-skive:
Der er lavet en retro P-skive med det nye klubmærke og QR-kode til klubbens hjemmeside.

Den er lavet på noget specielt, plastlignende, rivefast "papir", så man undgår laminering. Den måler 13 x 16,5 cm.
                                P skive bag

P-skiven koster 25 kr. + forsendelse.

Paraply og Cap:
Gammeldags paraply, helt i sort, med klubmærke trykt i det ene felt. Pris 150 kr. ved afhentning.
Caps i sort, med klubmærke. Pris 75 k
r. ved afhentning.
FSC paraply 2  FSC Cap

Afhentning kan aftales hos følgende medlemmer af bestyrelsen:

Henning Jensen (5700 Svendborg)

Michael Meyer-Hansen (7100 Vejle)

Tommy F. Jensen (8732 Flemming)

Flemming Dollerup (8831 Løgstrup)

Bendt Schimmell (4000 Roskilde)

Ønskes forsendelse, vil det kun være ved henvendelse til Bendt Schimmell på 40 58 63 19 eller mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., og med tillæg for emballage og transport med GLS.