Denne officielle hjemmeside for FIAT Spider/Coupé Klub Danmark, består af en åben del, som kan ses af alle, samt en lukket del, som kun er for medlemmer.

Siden er opdateret 18/8 2023 med nyt og mere mobilvenligt design.

Er man medlem af klubben, har man et login til siden og dermed skriveadgang på forummet.
Se reglerne for forummet her: Forum regler

Når man er logget ind, er der også et faneblad "For medlemmer", hvorunder der er adgang til medlemskartoteket, referater, relevante artikler og test fra forskellige blade, årsskriftet (også ældre udgaver, heriblandt det tidligere klubblad, der nu er afløst af årsskriftet) o. a.
Der er også adgang til et "Teknisk bibliotek & litteratur", med alle mulige oplysninger om vores biler. Dette bibliotek vil løbende blive udbygget.