Det koster p.t. 300 kr. om året at være medlem af FIAT Spider/Coupé Klub Danmark.
Du får:

• Et Årsskift sidst på året, samt løbende nyhedsbreve på email.
  • Adgang til medlemsområdet på hjemmesiden, med skriveadgang til forummet, medlemsliste, tidligere klubblade og årsskrifter, artikler om, og tyestkørsler af, FIAT's sport modeller.
  • Desuden er der adgang til et "Teknisk bibliotek" med mange oplysninger om de modeller klubben dækker.
  • Invitationer til at deltage i forskellige klubarrangementer.
  • Indflydelse på vilkårene for veteranbilhobbyen i Danmark, gennem klubbens medlemskab af Motorhistorisk Samråd.

Ønsker du at blive medlem, bedes du udfylde nedenstående formular.
Ved udfyldelse af formularen, bliver du bedt om at acceptere klubbens håndtering af personlige oplysninger, du kan læse mere om det HER

Indmeldelse i FIAT Spider/Coupé Klub Danmark
Herunder bedes du angive nogle informationer om din bil. har du mere end en, kan du skrive lidt om den/dem i i feltet "Besked til klubben"
Har du endnu ingen, eller midlertidigt ingen bil, er det helt ok, du kan godt være medlem alligevel - men du bedes skrive eks. "Ingen bil" i feltet "Model og årgang", da det er et obligatorisk felt.