I henhold til EU's persondataforordning, General Data Protection Regulation (GDPR), med ikrafttræden 25/5 2018) forpligter klubben sig til at overholde følgende:

• De afgivne medlemsoplysninger ved indmeldelse i klubben er ikke offentlig tilgængelige.
  • De afgivne medlemsoplysninger optages på medlemslisten, samt anvendes til udsendelse af nyhedsbreve og kontingentopkrævninger.
  • Klubben indhenter ikke andre oplysninger på medlemmer, end de der bliver afgivet på indmeldelsesformularen.
  • Medlemslisten er kun tilgængelig for medlemmer af klubben på hjemmesiden, ved login med angivelse af brugernavn og adgangskode. (Loginoplysningerne bliver krypteret, ved anvendelse af sikkerhedscertifikat og HTTPS protokollen).
  • De oplysninger der er angivet på medlemslisten, er de eneste oplysninger klubben har registret på medlemmet
  • Medlemmet har til enhver tid ret til at få ændret evt. forkerte oplysninger.
  • Ved udmeldelse, forpligter klubben sig til at slette alle oplysninger om medlemmet.