- Modtagne Tak: 0
Car cover
- Renè151@fscdk
- Emne forfatter
- Ny i forum
-
Less
Mere
- Dennis97@fscdk
- Ny i forum
-
Less
Mere
13 mar 2014 22:40 #196
af Dennis97@fscdk
Besvaret af Dennis97@fscdk på emne Car cover
Hej René.. Flot Barchetta 
Jeg har gjort lidt cover-erfaringer, dog kun i garage og det vil jeg umiddelbart ikke anbefale. Selvom der er god udluftning i garagen og coveret jeg købte hos Spider-point skulle være åndbart, oplever jeg at fugten har noget nemmere ved at komme ind, end ud.. Så derfor bruger jeg det nærmest aldrig.
Men jeg kan forstå at det fortrinsvis er regn du vil beskytte bilen imod og så skal du jo bruge et andet slags vandtæt cover. Men uanset hvad, er det ihvertfald noget skidt hvis der kan komme fugt ind.. Måske lidt overilet,, men en carport ville være at anbefale.
Venligst Dennis
Jeg har gjort lidt cover-erfaringer, dog kun i garage og det vil jeg umiddelbart ikke anbefale. Selvom der er god udluftning i garagen og coveret jeg købte hos Spider-point skulle være åndbart, oplever jeg at fugten har noget nemmere ved at komme ind, end ud.. Så derfor bruger jeg det nærmest aldrig.
Men jeg kan forstå at det fortrinsvis er regn du vil beskytte bilen imod og så skal du jo bruge et andet slags vandtæt cover. Men uanset hvad, er det ihvertfald noget skidt hvis der kan komme fugt ind.. Måske lidt overilet,, men en carport ville være at anbefale.
Venligst Dennis
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Fledo78@fscdk
-
- Administrator
-
Less
Mere
14 mar 2014 08:26 #198
af Fledo78@fscdk
Fiat 124 Spider CS -73
Besvaret af Fledo78@fscdk på emne Car cover
Fin Barchetta du har, Renè.
Jeg købte et åndbart cover hos Castrolshop.dk for nogle år siden og har ikke oplevet det med fugt, som Dennis skriver.
Min Spider står normalt i lukket garage/værksted, også om sommeren, men coveret bruges, hvis jeg skal arbejde med noget i værkstedet, som kunne skade bilen. Hvis den undtagelsesvis står i den åbne garage, bruges coveret, da naboen kat synes Spideren er rar at ligge på
Jeg købte et åndbart cover hos Castrolshop.dk for nogle år siden og har ikke oplevet det med fugt, som Dennis skriver.
Min Spider står normalt i lukket garage/værksted, også om sommeren, men coveret bruges, hvis jeg skal arbejde med noget i værkstedet, som kunne skade bilen. Hvis den undtagelsesvis står i den åbne garage, bruges coveret, da naboen kat synes Spideren er rar at ligge på
Fiat 124 Spider CS -73
- Renè151@fscdk
- Emne forfatter
- Ny i forum
-
Less
Mere
16 mar 2014 19:17 #201
af Renè151@fscdk
Besvaret af Renè151@fscdk på emne Car cover
Hej Dennis. tak for oplysningerne. En carport kombineret med et cover ville være en perfekt løsning, det lader sig desværre ikke gøre. Et åndbart cover, vil forhåbentlig kunne forhindre fugt. Jeg må på udkig efter en ledig garage hos en af naboerne. Det er med stor skyldfølelse overfor den lille røde, at mit omsorgs gen ikke helt slår til, min kone må da kunne forstå at behovet for en ny og større garage er en nødvendighed. Hilsen Renè
Moderatorer: Flemming
Tid til at oprette siden: 0.053 sekunder