De små trekantede sidevinduer….

• Lars102@fscdk
  • Emne forfatter
  • Ny i forum
  • Ny i forum
Mere
14 maj 2023 18:31 - 14 maj 2023 18:37 #540 af Lars102@fscdk
De små trekantede sidevinduer…. blev oprettet af Lars102@fscdk
Hej alle sammen

Er der nogen i panelet der har oplevet at “vrideren” på de små trekantede sidevinduer er faldet af?
For det har jeg nemlig, og endda i begge sider.

I min søgen for at finde en løsning, er jeg kommet forbi et af de udenlandske stumpeleverandører. Denne leverandør solgte de små “vridere” samt noget UHU UV lim.

Er der nogen der har erfaring for at det virker? Synes ligegodt det er meget styrke der skal være i den lim på den rude….

Vh
Lars
Sidste redigering: 14 maj 2023 18:37 ved Lars102@fscdk.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Mere
16 maj 2023 11:01 #541 af Sven170@fscdk
Hej Lars
Mine "vridere" faldt af for mange år siden. Jeg "matterede" rude og vrider fod med smergellærred og limede med 2k epoxy. Det har holdt siden.

• Lars102@fscdk
  • Emne forfatter
  • Ny i forum
  • Ny i forum
Mere
16 maj 2023 20:26 #543 af Lars102@fscdk
Besvaret af Lars102@fscdk på emne De små trekantede sidevinduer….
Perfekt Sven - og tak for det 😊

Mere
22 maj 2023 19:19 #547 af Tommy4@fscdk
jeg fik mine med i handskerummet da jeg købte min bil, men det lykkedes mig at finde en model af vrideren som kunne monteres på selve ruden. Man åbner ruden og så "glider" vrideren på begge sider af glasset, hvor den er klemt fast omkring ruden.
Jeg fandt dem ved en Volvo mand i Jelling, men det er efterhånden nok 20 år siden.
Hvis vi mødes til årstræffet er du velkommen til at komme og lure på mine.

Moderatorer: Flemming
Tid til at oprette siden: 0.068 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Denne side bruger cookies, dog kun nødvendige for at siden fungerer og til statistik. Hvis du vælger at afvise cookies, virker nogle af sidens funktioner ikke. Dit valg skal fornyes efter 8 dage.