- Modtagne Tak: 0
Gummier til undervogn - hvorfra?? Res.dels numre??
- Lars102@fscdk
- Emne forfatter
- Ny i forum
-
Less
Mere
16 jan 2023 11:20 - 16 jan 2023 11:53 #528
af Lars102@fscdk
Gummier til undervogn - hvorfra?? Res.dels numre?? blev oprettet af Lars102@fscdk
Hej
Jeg kunne godt bruge et tip til, hvor jeg kan købe alt i gummier/gummibøs til undervognen på min Spider fra ‘75.
Også hvis der er nogen der ved hvor poly-bøsninger kan købes, ville det være Sjuper.
Og lige en ting mere - er det muligt at få et overblik over reservedelsnumre? For eksempel som en eksplosionstegning af bilen?
Vh
Lars
Jeg kunne godt bruge et tip til, hvor jeg kan købe alt i gummier/gummibøs til undervognen på min Spider fra ‘75.
Også hvis der er nogen der ved hvor poly-bøsninger kan købes, ville det være Sjuper.
Og lige en ting mere - er det muligt at få et overblik over reservedelsnumre? For eksempel som en eksplosionstegning af bilen?
Vh
Lars
Sidste redigering: 16 jan 2023 11:53 ved Lars102@fscdk.
Venligst Log på for at deltage i samtalen
- Henning98@fscdk
- Ny i forum
-
Less
Mere
19 jan 2023 20:10 #529
af Henning98@fscdk
Besvaret af Henning98@fscdk på emne Gummier til undervogn - hvorfra?? Res.dels numre??
Hej Lars.
Prøv at kigge på dette link(som iøvrigt er at finde på vores hjemmeside) www.alfa-fiat-spidersport.at/product-tag...s=&post_type=product
Der er flere andre der også tilbyder disse reservedele.
Prøv at kigge på dette link(som iøvrigt er at finde på vores hjemmeside) www.alfa-fiat-spidersport.at/product-tag...s=&post_type=product
Der er flere andre der også tilbyder disse reservedele.
- Lars102@fscdk
- Emne forfatter
- Ny i forum
-
Less
Mere
20 jan 2023 19:00 #530
af Lars102@fscdk
Besvaret af Lars102@fscdk på emne Gummier til undervogn - hvorfra?? Res.dels numre??
Tak Henning 
Jeg havde helt overset vores links på klubsitet.
Men jeg har købt nu, hos Fiatparts.de som nemlig dels havde alt hvad jeg skulle bruge, samt en fin reservedelsnummer-tegning.
Lige hvad jeg skulle bruge
Vh
Lars
Jeg havde helt overset vores links på klubsitet.
Men jeg har købt nu, hos Fiatparts.de som nemlig dels havde alt hvad jeg skulle bruge, samt en fin reservedelsnummer-tegning.
Lige hvad jeg skulle bruge
Vh
Lars
Moderatorer: Flemming
Tid til at oprette siden: 0.065 sekunder