FIAT Spider/Coupe Klub DK

Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE: Prøvesidning af en 124 Spider

Prøvesidning af en 124 Spider 28 Dec 2019 19:29 #460

Hej
Jeg har meldt mig ind i klubben, da jeg håber min næste søndagsbil bliver en 124 Spider.
Inden jeg begynder min jagt efter den helt rigtige model for mig, vil jeg høre, om jeg kan få lov til at prøvesidde en 124 Spider.
Jeg bor i Aalborg-området, men er meget fleksibel med at komme rundt, så geografisk, vil jeg meget gerne komme til i området mellem Skagen og Århus.
Jeg håber, at der er nogle medlemmer som ikke ikke har fået pakket deres bil alt for godt sammen og som har lyst til et besøg af en kommende 124 Spider ejer.
Jeg har tidligere været den lykkelige ejer af en Alfa Romeo Spider. Jeg solgte min Alfa Romeo Spider for to år siden, så efter en periode med fast tag over hovedet, er jeg ved at være moden til et nyt topløst eventyr og umiddelbart er jeg faldt for netop en 124 Spider.

De bedste hilsner
Jeppe Vamberg

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Sidste redigering: af Jeppe247@fscdk.

Prøvesidning af en 124 Spider 30 Dec 2019 18:08 #461

Hej Jeppe!
Velkommen i klubben. Du kan gå ind på medlemslisten og kontakte de medlemmer, der bor tættest på og se om de ikke gerne vil vise deres bil frem. Niels i Støvring har nok den bil, der er tættest på dine ønsker.

Godt nytår
Michael Meyer-Hansen

Prøvesidning af en 124 Spider 30 Dec 2019 20:53 #463

Hej Michael

Tak for tilbagemeldingen - Jeg vil følge dit råd.

Godt nytår til dig også :-)

• Side:
  • 1
Moderatorer: Flemming