FIAT Spider/Coupe Klub DK

Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1

EMNE:

Inspiration 124 spider. 18 Jun 2020 16:21 #466

Hej alle
Jeg er ny i klubben, og kunne godt bruge lidt erfaring fra gode folk. Der er ikke noget i kalenderen om at mødes - det kunne ellers være rigtig fedt... ?Bla mangler jeg holder-pinden til bagagerumsklappen, så jeg har brug for at lure og måle. Jeg er i tvivl om styretøjet går som det skal, motoren tikker en del - men er det for meget? Olietrykmåleren duer ikke...
Så mon der er noget tid og sted hvor man ku mødes?
Martin

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Inspiration 124 spider. 19 Jun 2020 19:51 #467

Nu har Covid-19 lavet lidt om på alt, årstræffet er aflyst, også flere af de arrangementer, hvor vi plejer at mødes. Men Bella Italia i Nyborg bliver sandsynligvis afholdt, der plejer at være mange fra klubben.
En afløser for årstræffet, med generalforsamling, er i støbeskeen, det bliver et endags-arrangement på Sjælland i september, der kommer snarest noget ud om det.
Men, gider du køre en tur til Viborgs nordlige opland, skal jeg gerne kigge på den, min er fra -73, så den er meget lig din. Kontakt mig på 20687296.
Flemming

Venligst Log på for at deltage i samtalen

• Side:
  • 1
Moderatorer: Flemming
Denne side bruger cookies, dog kun nødvendige for at siden fungerer og til statistik. Hvis du vælger at afvise cookies, kan du måske ikke anvende alle sidens funktioner.