Inspiration 124 spider.

Mere
18 jun 2020 16:21 #466 af Martin253@fscdk
Hej alle
Jeg er ny i klubben, og kunne godt bruge lidt erfaring fra gode folk. Der er ikke noget i kalenderen om at mødes - det kunne ellers være rigtig fedt... ?Bla mangler jeg holder-pinden til bagagerumsklappen, så jeg har brug for at lure og måle. Jeg er i tvivl om styretøjet går som det skal, motoren tikker en del - men er det for meget? Olietrykmåleren duer ikke...
Så mon der er noget tid og sted hvor man ku mødes?
Martin

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Mere
19 jun 2020 19:51 #467 af Flemming
Besvaret af Flemming på emne Inspiration 124 spider.
Nu har Covid-19 lavet lidt om på alt, årstræffet er aflyst, også flere af de arrangementer, hvor vi plejer at mødes. Men Bella Italia i Nyborg bliver sandsynligvis afholdt, der plejer at være mange fra klubben.
En afløser for årstræffet, med generalforsamling, er i støbeskeen, det bliver et endags-arrangement på Sjælland i september, der kommer snarest noget ud om det.
Men, gider du køre en tur til Viborgs nordlige opland, skal jeg gerne kigge på den, min er fra -73, så den er meget lig din. Kontakt mig på 20687296.
Flemming

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Moderatorer: Flemming
Tid til at oprette siden: 0.077 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Denne side bruger cookies, dog kun nødvendige for at siden fungerer og til statistik. Hvis du vælger at afvise cookies, virker nogle af sidens funktioner ikke. Dit valg skal fornyes efter 8 dage.